FANDOM

Stovykla Redaguoti

Tai viena kurioje gyvena Klanų katės, į kurį yra nešamas pagautas grobis ,gauna įvairius įsakymus, gydosi. Tokios katės kaip valdovės, kačiukai ir senoliai ilgiau būna stovyklose. Mokiniai ir kariai paprastai išeina saugoti teritorijos ir medžioti. Kiekvienas klanas turi po vieną stovyklą.

Vieta Redaguoti

Stovykla yra savo klano teritorijoje. Kiekviena stovykla turi būti įrengta tinkamoje vietoje kaip:

  • Būtų sunku užpulti, lengva gintis
  • Dvikojai būtų saugiu atstumu toliau nuo stovyklos
  • Būtų pakankamai erdvi visoms klano katėms
  • Netoli turėtų vandens išteklių
  • Visais metų laikais turėtų grobio

Vidus Redaguoti

Kiekviena stovykla yra apsaugota gamtine apsauga (krūmai, vanduo, akmenų sienos..) ir turi vieną pagrindinį įėjimą (pvz krūmų tunelis). Prie tokių įėjimų kariai dažniausiai budi ir taip saugo stovyklą.

Urvai/guoliai/vietos esantys kiekviename klane:

  • Įėjimas
  • Vado urvas/guolis
  • Karių urvas/guoliis
  • Augykla
  • Vaistytojo urvas
  • Senolių urvas/guolis
  • Susitikimų vieta (pvz Kreivoji uola)
  • Stovyklos vidurys (žolės ploteliai ir pan.)
  • Grobio vieta (grobio krūva ir pan.)
  • Mokinių urvas/guolis

Stovyklos Redaguoti

Perkūno klano stovyklaRedaguoti

Perkūno klanas gyvena stovykloje įkurtoje miške, smėlėtoje įduboje, kuri kažkada buvo upės vaga. Stovykla apsupta gervuogių bei aviečių krūmais.

Šėšėlio klano stovykla Redaguoti

Šėšėlio klanas gyvena stovykloje įkurtoje didžiulėje, tamsioje bei dumblėtoje įduboje, apsuptoje tankių gervuogių krūmų.

Vėjo klano stovykla Redaguoti

Vėjo klanas gyvena stovykloje įkurtoje teritorijų centre, smėlėtoje, viržių ir prožirnių krūmų apsuptoje dauboje.

Upės klano stovykla Redaguoti

Upės klanas gyvena stovykloje kuri yra gerai išdžiovinta, milžiniška sala, apsupta nendrių bei meldų. Čia augantys aukšti gluosniai meta jaukų šešėlį ant dalies stovyklos. Upės Klano Stovykla gali būti pasiekiama tik plaukiant upe, arba, kai vanduo pakankamai nusenka, per akmenų taką einanti skersai upės.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki